Anonimno
Toliko me moj ljubavnik gnjavio da mi je doslo da ga odjebem. Ipak, nisam to mogla, odnosno zeljela, uciniti jer smo se tako dobro slagali. U seksu dakako! Bio je svestran, rijedak muskarac bez predrasuda, sto mi je itekako odgovaralo. Uvijek smo pronalazili zajednicke nacine u potrazi za uzicima. Imali smo slicne sklonosti i neizmjerno uzivali u njima kada bismo ih realizirali. Kad su nam dopizdile sve moguce poze na ovom svijetu i svi moguci nacini jebanja, odlucili smo osmisliti nesto novo. Milovali smo jedni druge tko je koga stigao. Nas dvije smo legle na sredinu kreveta i pocele se ljubakati. Za to vrijeme su njih dvojica klizili rukama po nasim vrelim tijelima. Dodirivali su nam dude, sisali nabrekle bradavice, mazili guze i milovali vlazne i vrele pice. A kad su primijetili da smo dovoljno napaljene da nam uvale svoje batine jednostavno su nas razdvojili. Hm. Bas i nisam bila presretna jer sam iskljucivo zeljela uzivati prvenstveno u pici, a tek potom u njihovim kurcima.- Ana, sto kazes na grupni seks? – upitao me jednu vecer, dok smo ljencarili nakon lude seve. – Mislim sve najbolje… – Znas, postalo mi je pomalo dosadno. – Zar i tebi? – upitala sam ga. – Mislim da nam treba promjena. – Svakako se slazem s tobom!
I, ubrzo smo zakljucili kako nam nema druge nego organizirati neki grupnjak. No, stvari bas i nisu isle glatko. Jer, vec bismo pronasli jednog tipa ili picu za grupnjak, no pronaci par, ili vise njih, je u ovo doba bilo pravo umijece. Jebi ga, to je takav mentalitet! Sve ono sto ih istinski uzbudjuje oni si ne priznaju. Iskljucivo ih jebe jedna stvar: Kaj bi drugi rekli? Na srecu, ima pojedinaca oslobodjenih predrasuda. Oni otvoreno razgovaraju o oralnom, analnom ili sado mazo-seksu. Oni prihvacaju grupnjake kao nekada narodnjake i prepustaju svoje tijelo neslucenim uzicima.
Naposljetku smo pronasli odgovarajucu ekipu. Dakako, pozvali smo nase poznanike na veceru, natocili ih vinom i poceli se ljubakati pred njima. Isprava su nasi gosti glumili sok da bi potom i sami stali sliniti jedno po drugome. Znala sam da je krajnja opustenost nastala onog trena kada je nasa prijateljica drkala svom ljubljenom kurac pred nasim ocima, a on je nju jebao prstima. Ja sam se vec dobrano davila kurcem svoga ljubavnika. Zapravo sam jedva cekala da se svi cetvoro nadjemo u krevetu i da zapocnemo s orgijanjem. Ubrzo se tako i dogodilo. Lijepo smo si zaplesali, skinuli usput odjecu sa sebe, izludirali se, i, pomalo izmuceni, sto od narajcanosti, sto zbog plesa, legli u krevet. Milovali smo jedni druge tko je koga stigao. Nas dvije smo legle na sredinu kreveta i pocele se ljubakati. Za to vrijeme su njih dvojica klizili rukama po nasim vrelim tijelima. Dodirivali su nam dude, sisali nabrekle bradavice, mazili guze i milovali vlazne i vrele pice. A kad su primijetili da smo dovoljno napaljene da nam uvale svoje batine jednostavno su nas razdvojili. Hm. Bas i nisam bila presretna jer sam iskljucivo zeljela uzivati prvenstveno u pici, a tek potom u njihovim kurcima. No, kad sam ugledala kako je nasu prijateljicu njen dragi posjeo na karinu nisam mogla izdrzati nego sam rekla svom ljubavniku: – Pojebi ju u guzu!
Dodirivali su nam dude, sisali nabrekle bradavice, mazili guze i milovali vlazne i vrele pice. A kad su primijetili da smo dovoljno napaljene da nam uvale svoje batine jednostavno su nas razdvojili. Hm. Bas i nisam bila presretna jer sam iskljucivo zeljela uzivati prvenstveno u pici, a tek potom u njihovim kurcima. No, kad sam ugledala kako je nasu prijateljicu njen dragi posjeo na karinu nisam mogla izdrzati nego sam rekla svom ljubavniku: – Pojebi ju u guzu!Ucinio bi to i bez da sam mu rekla. Ubrzo je ona bila probodena s dva dobra komada kurca, dok sam ja trljala svoju napaljenu picu o jezik i usne naseg prijatelja. Dok sam poskakivala na njegovim ustima, promatrajuci kako ju jebu, uzvikivala sam: – Izjebite tu picku! Izjebite ju!
I, izjebali su ju. Ubrzo je pojebana kucka cviljela od orgazma. Brze bolje sam ju maknula s mjesta uzivanja i nataknula se na kurac svoga ljubavnika dok sam kurac njenog prijatelja zdusno pusila. Ona je za to vrijeme oblizivala mjesto gdje je moja pizda gutala ljubavnikovu kurcinu. Grcala sam od zadovoljstva. Davila se kurcem nabijenim u usta i nabijala se pickom na batinu sto me je sasvim ispunila. Poskakivala sam na kurcu sve dok nisam osjetila da ce ubrzo eksplodirati. I, nekako u isto vrijeme kada mi je pickica zapulsirala, prvo sam osjetila navalu sperme u svojim ustima, od makine naseg prijatelja. Ubrzo mu se pridruzio i moj ljubavnik. Nasa pickica je, odmaknuta, promatrala cijeli jebacki prizor. I ne samo to nego se je, kao usput, zestoko drkala prstima.
Jebali smo se cijelu noc. Nasi prijatelji su bili raspolozeni za sve sto smo mogli izvesti. Isprobali smo sve moguce kombinacije, izjebali jedni druge, izdrkali, ispusili i izlizali jedni drugima… Tada smo osjetili blagi umor, bolje reci premor zbog silovitih i ucestalih jebacina.
– Ana, ovo je bila dobra ideja – rekao mi je ljubavnik u trenutku predaha. – Nasi prijatelji su dobri jer su nam pomogli da je ostvarimo – dodala sam na sto su se oni zadovoljno osmjehnuli. – Ipak, nismo bas sve ucinili… – javila se ona. Pretpostavljala sam da ce izvaliti neku glupost, kao i sve zenske glupace na ovom svijetu, no, moram priznati, ugodno me je iznenadila. – Decki si nisu medjusobno popusili – rekla je. Pogledali su nas zbunjeno. Znala sam da su svi muskarci ionako pederi. Ili vole seviti u dupe ili vole da ih se sevi u dupe. Stoga sam im rekla: – Krenite s drkanjem…
Bez sustezanja su prvo drkali jedan drugome, a zatim si ih pusili. A, dok su bili ograniceni strahom sto cemo nas dvije pomisliti, uzbudjene prizorom mi smo se bez predrasuda tako dobro pojebale kao nikada do tada. Bio je to doista dobar, pravi jebacki grupnjak. Toliko dobar da je bio iznimno poticajan za buducnost… Buducnost koja se danas kao sadasnjost ostvaruje.
|
0 Responses