Lara
Svaka žena želi biti posebna i nezaboravna. Iako to možda sve žene neće priznati, većina ih voli kada su željene i seksualno privlačne. Žena o nekim stvarima ne govori, ali bez ikakve sumnje želi da je partner pamti kao najbolju u krevetu
Kako, dakle, dostići željenu titulu 'najbolje u krevetu'? Važno je zapamtiti da su muškarci vizualna bića, a to znači da morate izgledati neodoljivo. Ne, nije potreban manekenski izgled, ali je potrebno brižno odijevanje, njegovana koža i zamamni parfem. Oni vole pored sebe imati ženu kojom će zadiviti svoje prijatelje i poznanike.

GULIVER / Getty Images
Nemojte se bojati eksperimentiranja u krevetu
Kako biste uistinu ostavile nezaboravan trag u njegovu krevetu, morat ćete se malo potruditi. Nije riječ ni o kakvim akrobacijama, ali je o mašti. Budite kreativne i iskoristite neke od ponuđenih savjeta.

1. Izazivajte ga


Ako tu i tamo pokažete nemoralno ponašanje, to neće nužno značiti da ste nepristojna osoba. Muškarci vole kada se s njima igrate i kada ste malo zločeste. Tijekom jednoga istraživanja jedan od ispitanih muškaraca rekao je da nikada u životu neće zaboraviti djevojku koja je pred njim vrlo senzualno jela bananu. 'Način na koji je jela bananu potpuno me izludio. Dok ju je jela, gledala me ravno u oči. Vjerujte mi, i danas 10 godina kasnije, sjećanje na nju jako je živo', ispričao je danas 35-godišnjak. Dakle, pustite mašti na volju, postanite pomalo zločeste i izludite svoga partnera kako biste zaslužile nositi naziv najbolje u krevetu.

2. Budite uvijek za akciju

Muškarci vole kada osjete da ste vi uvijek za akciju, baš kao i oni. Brojni muškarci otkrili su da ih iznimno uzbuđuje kada žena inicira seks. Oni uživaju u tome jer im to daje osjećaj da su željeni i privlačni. 'Sjećam se svoje prve djevojke koja je uvijek bila zainteresirana za seks. Obožavao sam to kod nje. Uvijek je bila sprema i uvijek se tako dobro zabavljala u svemu tome, a meni je to bilo vrlo seksi', otkrio je 25-godišnji programer u jednoj anketi. Dakle, ne morate se sputavati i brinuti se kako će to izgledati ako vi inicirate seks. Prepustite se užitku i urežite mu se zauvijek u sjećanje.

3. Uživajte u svome tijelu

Arhiva tportala
Muškarci vole žene koje su uvijek za akciju
Ma kako realno dobro izgledale, većina žena uvijek je nezadovoljna svojim tijelom. Ili su predebele, ili su premršave, ili imaju preveliku stražnjicu i male grudi... Mogli bismo nabrajati unedogled. Činjenica je da muškarci obožavaju žensko tijelo i da ga ne gledaju na način kao što to čine same žene. Oni ne primjećuju celulit, strije ili bilo koju drugu nepravilnost na vašem tijelu. Međutim, itekako primjećuju ako vi volite svoje tijelo. 'Obožavam kada se žena prepusti i uživa. Sjećam se jedne dame koja je imala pokoji kilogram viška, ali to je uopće nije brinulo i uživala je u svome, ali i mome tijelo. To mi je bilo fantastično', otkrio je u jednom istraživanju 37-godišnji Stephen. Njegovo mišljenje dijele brojni muškarci, stoga je vrijeme da se prestanete zamarati svojim tijelom i počnete uživati u njemu.

4. Recite jasno što želite

Muškarci ne mogu čitati misli i vole kada im žene jasno kažu što žele. Složni su u ocjeni da nema ništa privlačnije od žene koja zna što želi. Posebno ih uzbuđuje kada žena zna što želi u krevetu. 'Moja sadašnja supruga izludila me odmah na početku veze. Obožavao sam što nikada nije oklijevala reći mi gdje da je ljubim i dodirujem. To mi je strašno seksi', rekao je 40-godišnji Mark iz Londona. Oslobodite se vlastitih blokada i recite mu što želite da vam radi u krevetu. Vama će biti lijepo, a njega ćete takvim pristupom potpuno izludjeti.

5. Eksperimentirajte

Neka istraživanja su pokazala da su inteligentnije žene otvorene za eksperimentiranje jer su radoznale. Muškarci vole takve žene, a posebno vole kada su sklone eksperimentima u krevetu. 'Četiri godine bio sam u vezi s djevojkom koja je stalno čitala neke knjige o seksu, a onda je sa mnom vježbala naučenu teoriju. Nisam mogao dočekati kada ćemo se ponovno vidjeti i kakvo je novo iznenađenje pripremila. Nekada su mi se neke stvari činile i smiješnima, ali su na kraju ispale sjajne. S njom mi je bilo najzanimljivije u krevetu', ispričao je tijekom istraživanja 28-godišnji biokemičar Tom. Ako želite zaista biti žena koju će pamtiti, odvažite se i eksperimentirajte jer u tome ćete uživati oboje.
|
0 Responses