Anonimno
I to je to!Vratila sam se kuci pod utiskom, vilica me je bolela ali iskreno ne zalim.
Marko je……brate mili, likcina a izgledao mi je kao neka cica na trnju za vreme casova…na putu do kuce,sam se smeskala
ko zna kome, verovatno svako ko mi se javio pitao se na cemu li sam.Keva je bila u kuhinji kad sam projurila pored nje u
svoju sobu i bacila se na krevet.Zaspala sam…..
Sutra dan, jedva sam cekala da odem u skolu.Rano jutro, bedak, jedva hodam sa Minjom i Natasom koje me prate u stopu.
Na ulazu u skolu zazvonio mi je mobilni.Javila sam se.
-Halo?
-Sta ima Ana? – zacula sam poznati glas i trgla se.
- Nista ovaj, u skoli sam, a ko je to? – osvrtala sam se oko sebe kao da cu videti lik koji se poklapa sa glasom iz slusalice.
- Marko je.Ne pitaj odakle mi broj.Sta radis popodne?
U tom trenutku prosle smo pored zbornice na kojoj su bila otvorena vrata.Pogledala sam unutra i tacno sam njega snimila
kako drzi fon i gleda u mene.Kakva slucajnost.
- Pijem kafu sa profesorom oko 6 popodne u “X-teri” hoces li biti tamo? – rekla sam i Minja i Natasa su napravile neku facu
Bogu plakati kad su cule.
- Pa ako sam pozvan, naravno….vidimo se u 6.
“”"End call”"”
-Ana, sa kime si pricala u pola osam ujutro da te covek pita…..strasno.Kakav profesor? – Pitala me Natasa.
- Ma sa kevom pricam nesto, sa posla me zvala, treba da se nadjemo sa profesorom flaute da mi preda svedocanstvo – kenjala sam
im nesto tamo nepovezano…koga briga?
Do tog popodneva mislim da mi je svaka tacka na telu bila pod upalom koliko sam zelela da ga vidim.
Necu reci da sam se zaljubila, reci ce vam bilo ko ko je tog dana pricao sa mnom.
Vratih se kuci.Odmah sam se nacrtala ispred ogledala kako bih sebe dovela do savrsenstva.Tusiranje, brijanje, ribanje, mackanje
parfemiranje, oblacenje sminkanje, susenje i to je to….
Olabavila sam malo svoje “adidaske” i obukla najkraci dzins shorts koji sam posedovala u ormaru…izgledala sam prokleto kul
sa svojom dugom loknastom kosom koja se sijala u ogledalu.Mmmmm….vrelinaleta se ogledala u meni.Sise na mestu, bulja na mestu,
usne na mestu….zakljucala sam vrata za sobom i krenula.
Sedeo je u basti kafica, ali nije bio sam.
Drustvo mu je pravio neki drugar, ali to nije bio moj problem, dosla sam i pozdravila se sa obojicom.Pukao mi je zvaku u sred kafica,
mislila sam da ce biti malo….mislila sam da ce malo da okolise iskreno ali ne, on je bio direktan, a ja u cudu.
- Bogdane, ovo je moja devojka Ana…..Ana, ovo je Bogdan – i tako, je smorio malo sa ritualom a meni je u ushima odzvanjalo ono DEVOJKA.
-Drago mi je – rekla sam slatkom tipu koji je bio nacrtan ispred mene i ocito uzbudjen kad me je video.Zlostavljao me pogledom.Pomislih, Boze
sta je sa ovim muskarcima, da nema seksa ne bi ni ziveli….
Okrenula sam se par puta oko sebe da vidim da li me neko snimio kad sam se ljubila sa Markom.Nije bilo nikog poznatog.
Caskali smo uz kafu i sok pricali o raznim stvarima.Cudne hemije su delovale izmedju nas troje, bezobrazni pogledi, a sve ipak tako zvanicno i strogo….
ko bi provalio da se Bogdanova ruka nalazi na mom glatkom listu….ipak Markove obe ruke su bile na stolu.Zatvorila sam oci i stavila glavu na naslon stolice.
uzivala sam dok su njih dvojica pricali.Marko nije zeleo da se mesa, pricao je sa svojim drugarom a ja sam ispustala sve cujnije izdisaje.Skontao je
da se nesto desava ali nije se bunio, Bogdan je isao sve vise i vise….iznad kolena.Mazio je moje noge, a koleno mi je bilo izmedju njegovih nogu, tacno na jajima.
osetila sam da mu se digao.Mnogo…
- Ana pa sta ima novo? – Pitao me Bogdan posle nekog vremena.
- Posle ovoga ocekujem da ce mi biti smanjena ocena iz vladanja.- rekla sam tankim glasom.
Popili smo kafu i pozdravili se sa Bogdanom koji je krenuo kuci i usput buljio u moje sise kao da su airbag jastuci.Marko je spazio Bogdanovu, ne potpuno spustenu
alatku i nasmejao se.Pitala sam ga od kad sam mu ja devojka.Pogledao me i prosao desnom rukom preko prednje strane mog shortsa gledajuci me u oci.
Mislim da je to znacilo “zelim te” ili tako nesto…znala sam sta je sledeca stanica.Njegov krevet.
Iz auta, smo bukvalno leteli preko stepenista u zgradi do stana.Nervozno je otkljucao vrata i otvorio ih kao da provaljuje.Ja sam zakljucala ponovo.
Znao je da sam bila napaljena jos u kaficu i da zelim da me tuca bilo ko od njih dvojice.Znao je da kad mi skine shorts ceka ga mokra pickica, crvena, osetljiva i na
let musice.Svuka sam se u gacice i brus.Marko je bio okrenut prema meni,zinuo je…Skinuo je majicu i sve, ostao je samo u boksericama.Zaletela sam se i skocila u njegovo narucje,zabivsi mu jezik u usta
i ruke oko vrata.Nogama sam obgrlila njegove kukove, a on me je pridrzavao za guzove.Bilo je to laganica za njega.Hodao je u nazad do spavace sobe i pao na krevet
a ja preko njega.Zelela sam ga covece.Hitro sam ga ljubila i stenjala kao da ce da mi pobegne negde.Lizala sam ga od usana preko brade, grudi, stomaka, do bokserica.Drzala sam se
naslonjena na njegove bicepse.Kurcina mu je bila izmedju mojih nogu i ceo moj zadnji trap je bio naslonjen na nju.On jos nije mogao da veruje….
- Cekaj Ana stani, stani, ej…. – gurao me je polako od sebe dok nisam stala. – Sta radis to jebote?
Sjebano sam ga gledala u oci, nisam znala zasto me prekida. – Igram se barbikama…pa sta radim kog djavola, vidis valjda…!Malopre si rekao da sam ti devojka sad me pitas sta radim?!
…jesi li gay?!
-ne…
-umukni onda.
Skinula sam brus.Osecala sam se kao da sedim na nekom kamenu.Njihala sam guzom gore-dole duz penisa i jako vlazila.Cvrste sise su mu setale pred ocima.
- aaahhh….mazi me po stomaku…molim te, tako mi je vruce…duso..
Uradio je to.Mazio me dlanovima po grudima i stomaku.Uzdisao je.Bokserice su ga stezale previse.Skinula sam ih u kompletu sa svojim gacicama.Sada smo bili potpuno goli a ja sam se vratila
u svoj polozaj.Prelila sam njegov kurac svojim sokovima naslonivsi pickicu na njega…bio je totalno mokar i vreo.Sada je i on podizao i spustao svoje kukove, prolazeci glavicem izmedju crvenih
nabreklih usana….mmm….bio je zaista dugacak i debeo, a moj klitoris kao da je bio na smirgli…tresla sam se od tog trenja, pogubljena….osetio je da mi prija, zato me uhvatio rukama za struk
i jos vise navlacio na njega….zatim me je jednom rukom naslonjenom na moja ledja spustao ka sebi, kao da zeli da me poljubi.Grickao mi je bradavice…
- zelim te medena…svu.- Sve vise i vise me spustao ka sebi dok skroz nisam bila prilepljena uz njega.Napokon, uzeo ga je svojom rukom i postavio ga na malu rupicu koja odaje sve moje tajne.
bio mu je toliko tvrd i klizav da sam se plasila a u isto vreme ga zelela u sebi.Zelela sam da uzivam.Marko je bio i vise nego pazljiv ali ja sam bila nestrpljiva.Nabijala sam se na glavic nervozno i zeljno.
Padala sam svom tezinom nataj kurac i vristala od bola.Zazmurila sam jako i pokusala da opustim misice….polako je ulazio, a Marko ga je samo pridrzavao u korenu.Ruke je sklonio sa mene ne zeleci
da vrsi nikakav pritisak.Ovo je ja mislim i njega malo bolelo posto mu je bio previse dignut.
- Aaaaaahhhh….!!Zelim ga! – uzviknula sam kad je skoro ceo usao.Neverovatan osecaj.Uzasno me bolelo ali volela sam to najvise na svetu.
Uvlacio ga je i izvlacio polako dok se nisam privikla, potom je to radio sve brze i brze.Drzao je ruke na mojim sisama i trljao mi bradavice kako bih se opustila.Nakon par minuta sve sam zaboravila.
Par crvenih kapljica slilo se po duzini njegovog drugara.Ispratio ih je uz jedan smesak.Pravio je krugove svojim penisom u meni, to mi se dopalo….stegao me za guzove dok sam mu ja grizla
grudi, bol je poceo da nestaje.Vise nije imao gde, dosao je do kraja.Jebali smo se lagano, ali mislim da je ispunjavao svaki delic moje vagine.Meskoljila sam se na njemu sto ga je jos vise palilo.
Razmakao mi je guzove da bi mogao sto lakse da manipulise.Ulazio je u mene od ispod i svaki put plocice su mu bile sve vise definisane.Odskakala sam na njemu kao neki balon.Sad je vec postajao
grub ali nisam marila, zelela sam da me jebe.Dala sam sebi slobodu da se tako jako nabijem na njega da mi se zavrtela soba….mesala sam, uzdisala, jednostavno sam ga palila.Moja kosa ga je golicala
po butinama.
- To srce…prepoznajes….osetio sam da si prokleto talentovana……tako je, nabijaj se sama….volim te…
Bio je skroz opusten, sve osim jednog mishica.Pocela sam da se navlachim velikom brzinom i osetila sam grceve u njegovim butinama…kurac sam mu pomerala u sebi kao prekidac.Nije mogao da izdrzi…
Podigao me rukama i poceo da me jebe 300 na sat!!Vrisnula sam i pocela da se trzam ali on nije nista osecao…osecala sam kao da me jebe neka masina, istim tempom i tako jako, stvarno me zabolelo.
- Aaaauch Marko stani!!Molim te…..aaaahhhhhhhhhhh…..
Jebao me kao da sam neka prokleta lutka!Kao da nista ne osecam…ta sipka koja ulazi u mene kao da je bila od celika, butine su mi se tresle i skupljale….osetila sam i neku uzbudjenost i vrelinu u sebi.
nakon par sekundi nisam htela da stane.Ne nikako.I ako me je probadao brzinom svetlosne godine, zahvalila sam Bogu na tome.Opet sam ugledala te kapljice znoja kao prosli put samo sto ovaj put nisam
imala vremena da razmisljam o tome.Bila sam polu komirana, sve sto sam znala je da nece stati.Priblizavao mu se vrhunac.Zvucao je tako sexy, stvarno, svaka bi se napalila.Vise u sebi nisam imala mesta
da uhvatim vazduh.Pucala sam….protresao nas je tako jak orgazam da sam jedva videla,cula i disala.Kapljice znoja padale su na njegov stomak, a butine su mi vibrirale.Nesto vrelo je kipelo u meni i punilo me.
Bila sam navucena do korena tako da ni jedna kap nije izasla van.
-AAaAhhh…jebi me srce!
Svrsavali smo dugo.Nakon mnogo iscrpljujuceg casa, poljubili smo se, po prvi put kao momak i devojka u vezi.Stvarno sam osetila nesto prema njemu, sto do sad nisam u zivotu.
Nekon ovoga, dobio je otkaz jer pametnica koja mu je dala moj broj telefona je napravila sranje…..ali, zivot je takav.
|
0 Responses