Anonimno
Bilo je to za vreme one inflacije,ljudi nisu imali sta da jedu,a kamoli da se voze,Autobusi skoro dolaze do raspadanja koliko su bili puni,kada su naravno vozili,strasno vreme je bilo,ja neznam ni dali sam tada imao osamnaest godina.Neznam koje godine je to tacno bilo,ali bila je vrucina,masa naroda stoji na autobuskoj stanici,ceka da udje u autobus koji upravo staje na autobusko stajaliste.Vozac izlazi sav znojav sakoro skroz otkopcanom kosuljom i kaze polazak za 10 minuta,ali neverujem dacete svi moci uci jer vas je previse.Ja tada neznam ni dali sam napunio 18 god. zelim ici bas tim Busom.Razgedam okolo,sva neka smorena lica,poneka dobra riba,sve kratko obuceno i naravno tanko,kod nekih providno,sto zbog stofa sto zbog vrucine,pa se sve lepi za telo.

Ja u nekoj tankoj majici i jos tanjem svilenom sorcu,sorc! koji nikada nebih vise obukao,ali jebiga nigde novca oblacilo se sta se stiglo i malo samo da nebi goli isli.Posle mozda nekih 20 minuta eto ponovo vozaca,ceka da proveri karte i sva ona masa ulazi od nekih Autobusa,ja se razmisljam opet ce mi biti neki alkos ispred mene i bazditi nekih dva ipo sata,na alkohol.Pogledah ispred sebe videh par ON otprilike 45god. ona nekih 40-42 god.obadvoje osuncani do kraja,jos malo pa crnci, imali su super tela .mozda je ona imala malo vecu guzu,ali ne previse.Pogledah njega majca i isti model sorca kao i ja samo boja nije,pa vidi se da nisam jedini ovako jadan pomislih se,ali ja ne nosim leti gace pomislih imam jednu prednost,hehe! opustenije!!Ona plava majca bez brusa,odmah sam zapazio ogrome bradavice i bela suknja skoro providna malo navise kolena,pa lep su par pomislih,a ona super riba.Stadoh ja iza tipa,ulazimo polako,a u Busu ve c popunjena sva sedista,opet dva ipo sata stajanja pomislih i jos idemo autobusom koji ima mala sedista,mislim nema velika,pa da se covek negde navali,ali ne ovako vise ljudi staju,kakva beda samo!!Usli smo u Bus i kako se pomerasmo ja iza tog tipa,narod se sve vise gura i mi dodjosmo skoro do kraja Busa.Masa naroda je toliko gurala da smo takoreci bili telo uz telo.Stali smo najzad i ja stojim direktno iza tipa i osecam mu guzove i to jos samo fali da mi se digne kurac,jer je bio bas izmedju njegovi guzova,bruka pomislih.Pricaju oni i ja cujem on se zove Branko,a ona Mira.Stajacemo dokraja rece Mira,okrenuta Branku ledjima,izgleda tako kaze Branko.Bus polazi iposle nekoliko minuta staje na jos jednoj stanici.Ponovo ulazi masa ljudi i jos gore stiskanje bukvalno niko nije mogao pasti na pod i da je skroz podigao noge,ako bi to uspeo.U toj guzvi Branko je bio neznam kako odguran iza Mire tako da je sada Mira direktno prilepljena uz mene,osecao sam joj sise kao da nema majcu osecao sam joj noge takoreci celo telo toliko je bilo toplo u Busu da je bilo cinimi se 60 stepeni kuvanje od toplote.Sa moje desne strane mi je bila zalepljena neka gospodja otprilike 50god. sa ogromin sisama bez Brusa dalo se primetiti posto je moja desna ruka bila izmedju njenih sisa spustena nadole nisam je mogao pomeriti od one mase naroda u Busumislim da nas je bilo 100 ljudi u tom Busu.Dama je imala neki tanki sorc i ona je opkoracila moju desnu nogu tako da sam joj bukvalno osecao picku na mojoj nozi.Levom rukom sam drzao za gornju sipku tek reda radi jer se niko nije trebao drzati.Kako je autobus izlazio iz grada i od truckanja je dami pored mene medjunozije sve mokrije i sve vise bilo uz moju nogu,prijalo joj je koliko sam primetio.Mira ispred mene gleda me kad,kad iako su i ona i Branko nosili naocare njene su bile svetlije i mogao sam videti kada me je gledala.Meni se polako ali sigurno digao kurac sto od Dame pored mene sto od Mire,a Mira je to sigurno 1000% posto osetila i primetio sam joj osmeh na licu,prvo nisam znao kako ce reagovati,ali nisam imao kuda.Iz sve snage sam polako pomerio desnu ruku ka Miri jer sto sam je vise gledao sve mi je bila lepsa,a moj kurac joj je bio na stomaku tik iznad picke i sa donjim delom kurca i mudima sam joj osecao picku.Moju desnu ruku sam uspeo malo staviti na njen gornji deo guze i bas sam osetio koliko je Branko bio prilepljen uz nju,sacekao sam reakciju od obadvoje,ali se niko nije bunio pa sam ostavio ruku tu.Mira me je sada vec sa smeskom duze gledala.Odjednom me je neko uhvatio za desnu ruku i cimao ka donjem delu guze,u momentu sam se preznojio jer nisam ni mogao videti ko je niti sam hteo pogledati.Polako mic po mic svako ponesto prica,a ja uz pomoc sa tudjom rukom sam imao Mirin guz u ruci i jos vise me je iznenadilo to sto joj je suknja bila podignuta skoro skroz preko guze, pogledao sam je smeskala se pricala nesto sa Brankom,a Branko je isto osecao moju ruku i kada sam hteo povuci ruku ta tudja ruka me je jako stegla da ostanem na tom mestu i primetio sam da je to Brankova ruka.Polako sam spustao ruku jos nize i napipao vrhom prstima nesto masno i skroz mokro pa jebote on je izvadio kurac i kada sam hteo povuci ruku nagore jos me je ostro pogledao tako da mi je gurao ruku ka njenoj picki i guza joj je bila veca nego sto sam zamislio,dohvatio sam vrhovima prstiju njenu guznu rupu i njegov kurac koji je otprilike usao do pola u njenu picku.To ih je toliko napalilo da je Mira stavila glavu na moje grudi.Nekoliko minuta kasnije je nekako izvadio kurac sav mokar i sada je njegov kurac bio u mojoj ruci,bas dobro parce,nevolim kurceve,ali je ipak ovaj kurac bio u mojoj ruci,ja sam ga nekoliko puta stegao i on je poceo da mi puni ruku sperme,jebote kakav bedak pomislih.Meni kurac skoro puca a on mi svrsav u ruku.Posle nekoliko trenutaka me je Mira uhvatila za kurac i jedva izvadila iz gaca,samo se osmehnula i rekla mmmm….. samo koliko ga je uhvatila poceo sam da svrsavam,toliko sam bio napaljen kao Pas.Svrsio sam joj u ruku,ali mi se kurac nije spustio,ona je to primetila i jedva mi okrenula ledja tako da je moj goli i mokri kurac bio izmedju njene guze,jedva sam se malo spustio i kurac mi je polako klizio u Mirinu picku desnom rukom samje uhvatio sa dlakavu picku ,a tu je bio I Brankov kurac to jest dodirivao mi je ruku i polako je sve tvrdji postajao.kako se Bus truckao tako sam sitno nabijao Miri kurac u picku i jedva do pola,i nisam mogao svrsiti,onda sam osetio kako me je Branko uhvatio za muda i ja sam nekoliko minuta kasnije punio Mirinu rupu i polako sam ga vadio iz picke i nasao se izmedju njenih lepih guzova onako mokar i podmazan se nije skroz spustio bio je jos uvek poludignut.kako je pomalo klizio nasao je Mirinu guzu i polako je pritiskao i postajao opet tvrdji,koliko sam primetio prijalo joj je i ja sam posle nekolko minuta napunio Mirinu Guzu jer je bila bas uska i bas mi je prijalo.Onda smo se upoznali i malo popricali kada je Bus stao i izaslo je nekoliko ljudi i sediste pored prozora pored mene postaje slobodno ja sednem na njega i ponovo ulazi masa naroda i sve se vise guraju,tako da Dama koja je stajala kraj mene,mi je sada skoro sela u krilo,bukvalno joj je ogromna guza bila ispred mog lica i polako me je pocela da pritiska i posto nisam uspeo da odgurnem toliko naroda sam je cimnuo nadole i ona mi je sela u krilo i rekla izvini!!!Ma nista strasno samo vi sedite rekoh ljubazno jer mi je pola kurca bilo napolju i kurac mi je bio tacno izmedju njenih guzova.Bas vam hvala rece Dama sto mi je sedela u krilu,ja sam Nada rece i ja joj rekoh moje ime,bas imate lepo ime rekoh ja se uvek nadam i mi se zajedno nasmejasmo.Polako sam joj stavio ruku ispod sise,sacekao na reakciju,nije se bunila tako da sam joj ruku stavio ispod majice i uhvatio ogromnre sise sa ogromnim orleonima i do danas ogromnim bradavicama,kao palac nikada do danas nisam imao vece u ruci.Poprilicno joj je prijalo i meni se bas digao kurac ona je to osetila.Polako sam joj cimao sorc u stranu koliko je to bilo moguce i napipao picketinu koja je bila ne vlazna nego mokra.Koliko sam mogao gurao sam joj kurac jedva je ulazio dopola,ali sam dvaputa svrsioi koliko sam primetio i ona.Dolazila je stanica i narod je poceo da izlaz i ona je rekla hvala i sve najlepse mozda se nekada vidimo na nekom boljem mestu,ja zivim u Nadi rekoh i iskreno Nadam se rekoh.Otisla je,a Branko me zamolio da malo sedne,ja sam ustao jedva nekako i sada sam imao Miru njenu guzu i picku na raspolaganju.Hvatao sam je ispod suknje unutar guze i picke bila je sva mokra i znojava kao i ja i meni se opet poceo dize kurac.dala je predlog da sednemo.Tako da sam ja seo Branku u krilo,a ona je malo zadigla suknju i sela meni u krilo.Ona je ispod suknje izvadila moj kurac iz sorca malo se nadigla,ja sam joj malo rasirio guzove i ona je sela na moj kurac.Kakva divota sedis Coveku u krilu,a njegova zena se tebi nasadjuje na kurac,ali i njemu se kurac bas digo,Bilo mi je svejedno dok mi je Mira sedela Na kurcu.Onda je usledilo najgore;Uhvatio mi je sorc i tako jako i bolno povukao koliko je mogao nadole da sam umalo urliknuo.Sada je njegov kurac bio tacno na ulazu u moje dupe,a posto smo svi znojavi i mokri bili,mjic po mic polako ali sigurno mi je nabijao kurac,jebao sam i bio sam i sam jeban i sve me je vise naticao na kurac,mislio sam da ustanem,ali gde cu Mira mi je na kurcu,pa jebiga pomislih se boli,ali ako zelis da jebes moras i da se zrtvujes pa makar i vlastito dupe.Polako ali sigurno mi je nabio do samih jaja imao jedebeo kurac tako da me je dosta bolelo,ali posle nekog vremena,je postalo prijatnije onda sam osetio da mi puni dupe spermom i osetio sam kako pulsira,od tog osecaja sam i ja punio Miru,neznam vise koliko puta mi je Branko napunio spermom dupe i neznam koliko sam puta ja napunio Miru,znam da s rekli trebao da izadjemo na stanici,Polako smo spakovali kurceve u sorceve,a meni se cedila sperma iz dupeta kao i Miri iz picke.Dajte mi bar telefon da se vidimo na nekom drugom mestu rekoh,narvo da su mi dali pozdravismo se i oni odose.
|
0 Responses