Anonimno
Bila sam prva godina fakulteta, jurila sam uslov za drugu godinu kao i sve moje kolege.
Zapelo je kao sto uvek zapne i nepredvidjene stvari se dese pa ti poremete koncept.Posto dolazim iz unutrasnjosti i iz
skromne porodice, uslov je bio vise nego imperativ. Upisala sam se na budzet i tako je moralo da ostane
ako sam mislila da ostanem u Beogradu. Jedan od ispita gde sam zapela bila je psihologija. Redovno sam isla
na predavanja i vezbe ali nisam uspela da polozim u junu.dosao je oktobarski rok i ja sam prosto morala da polozim taj ispit.
Otisla sam na po ko zna koje konsultacije u kabinet kod profesorke, medjutim tamo je bila samo asistentkinja, koju sam
inace dobro poznavala sa vezbi. Bila je visoka, crna, ostrih crta lica, svojih 38 godina bila je poprilicno vitka.
Saslusala me je i kratko mi dala par odgovora. Kada sam htela da krenem rekla mi je – Vidim da se bash mucis sa ovim ispitom i da ti je jako vazno da polozis.

Zao mi je sto profesorka ne moze da ti pomogne, a ja sam jako losa sa vremenom. Trenutno povrh svih obaveza pisem i magistarski rad
a tebi ocigledno treba da se posveti malo vise vremena. Ja sam samo klimnula glavom, na sta je ona rekla, da ako bas hocu
mogu da svratim do nje popodne, da ce napraviti pauzu i porazgovarati samnom o ispitu. Prihvatila sam oberucke poziv.
Dosla sam kod nje sa beleskama oko 18h, bila je u malom stanu na Novom Beogradu, blizu studenjaka. Otvorila mi je vrata i pustila me unutra,
ocigledno je bila u poslu, posto su papiri bili na sve strane. Skuvala mi je kafu i malo smo pricale, za oko mi je zapalo nekoliko
fotografija njenih na kojima je bila sa devojkama. Pitala sam je da li zivi sa momkom, na sta se nasmejala i prokomentarisala da
ona vise razmislja u drugom pravcu. Sto nas je dovelo do toga da mi kaze kako moze da mi sredi da polozim ispit i da to nije problem
i da se u opste ne brinem oko toga. Nasmejala sam se i pomalo saljivo pitala sta ja treba da uradim za to?
Samo je prisla uzela me za ruku i priblizila sebi i jako me poljubila. Bila sam u shoku, nisam nikad ranije poljubila devojku,
imala sam decka u tom trenutku 2 godine i nije mi ni padalo na pamet da se petljam sa devojkama. Nisam odgovorila na njen
poljubac, bila sam previse zapanjena. Ona me je pogledala, osmehnula se i rekla mi, moraces malo vise da se potrudis.
Svasta mi je prolazilo kroz glavu, od toga da pobegnem da joj svasta kazem, pa i da je lupim, al od svega toga ja sam samo stajala.
Na kraju mislila sam i na ispit i njenu pomoc oko toga, to mi je bilo pitanje zivota ili smrti. Ponovo me je poljubila, ovog
puta polako, vlaznoi sa jezikom koji je prelazio spolja po mojim ustima lagano. pustila sam se da se malo zabavlja, zanim,alo me je
dokle je spremna da ide. Sele smo zajedno na trosed, pocela je da me ljubi ali ovaj put je krenula i da me mazi rukama.
moram priznati da kada su prosli prvi trenutci neprijatnosti, njen dodir mi je izazivao zmarke. Moj momak je bio ok, sex sa njim je bio standardan,
uspevala sam da dozivim orgazam, ne bas svaki put, ali mislila sam o svom sexualnom zivotu kao o ok!
Sledece sto je uradila bilo je da mi zavuce ruku u trenerku i pocne da me dira preko gacica. Prvo je mazila moje butine,
da bi odjednom presla na gacice. Ovlazila sam… Kada je to osetila, kao da je poludela, mislim da ju je to extra uzbudilo.
Pocela je da me ljubi vrlo strasno, a ja sam pocela polako da odgovaram, prstima mi je samo razmakla gacice i pocela da me mazi.
U pocetku je samo kruzila po mojoj maci dok onda odjednom nije pocela da uvlaci prste. Naizmenicni je dirala klitoris i
uvlacila prste.Mislila sam da cu da poludim, pocela je da mi skida majcu i dira grudi, nemam bas velike grudi ali su zato
cvrste i uspravne.Pocela je da ih ljubi, mazi dira jezikom, cas je bila nezna cas je bila agresivna, sto me je skroz izludjivalo.
Kada se spustila dole pi pocela jezikom da me zacikava, otkacila sam. Nije ni pocela da mi ljubi macu, ja sam vec dozivela orgazam.
Drugi je nastupio odmah za njim, kada je usla jezikom u mene bio je tu i treci, ona nikako nije prestajala i mislila sam da
mogu neprestano da svrsavam.
Provela je 2 sata obradjujuci me, ni sama ne znam koliko sam puta svrsila za to vreme, i na koje me je sve nacine obradjivala.
Vise mi nista nije bilo vazno, samo sam htela da ne prestaje. Moj svet se okrenuo na glavacke, zelela sam jos, postala sam prava nimfomanka
toliko mi je bilo lepo da sam zelela non stop da vodimo ljubav. Pitala sam je da dodjem i sutra, na sta se ona nasmejala i
rekla mi znala sam da ces to pozeleti, naravno da ces da dodjes sutra. Sa deckom sam sutradan raskinula i jedva sam ceklala
da dodjem kod nje. Docekala me je samo u donjem vesu, trazila je da se skinem i legnem, nakon toga sela je na mene i stavila mi svoju macu
na lice. To je bio prvi put da osetim drugi zenski miris i ukus. Bila je vrlo napaljena, kada je svrsila, trazila je da
pokupim sve jezikom. Ostal sam kod nje 5 dana, za tih 5 dana ne mogu da prebrojim koliko smo puta spavale i koliko sam puta dozivela
orgazam. Poslednjeg dana mi je rekla da idem i da cu ispit poloziti, tako da ne moram da ase brinem. Pitala sam je kada se opet vidimo, a ona
mi je sa izrazov zadovoljstva rekla pa ti si sada lezbejka, a ja volim str8 devojke. Bila sam sokirana, nisam mogla da verujem, sta mi se desava
patila sam dosta posle toga, ali bila je u pravu ja sam zelela samo devojke od tada.
Na neki nacin sam joj zahvalna na tome, imala sam dobar sex sa par devojaka, od male devojcice koja je za duge veze, pocele su
da me interesuju samo dobar sex i provod
|
0 Responses