Anonimno
Andrija je dugo cekao da lift stigne do prizemlja, a kada je konacno usao u njega primetio je da ka vratima trci i jedna mlada devojka. Mahala mu je, zadihana, da zaustavi lift. On je pruzio ruku ne dozvoljavajuci vratima da se zatvore.

"E bas vam hvala!" – zadihano je rekla. "Ovde se lift inace dugo ceka, ko zna koliko bih se zadrzala, a bas sam u zurbi!"

"Koji cete sprat?" – galantno je upitao Andrija, resen da ostane dzentlmen do kraja.

"Vidim da ste vi vec pritisnuli sedmi, i meni ce odgovarati." - rekla je.

Lift se lagano pokrenuo.

"Znate, uvek me je strah da se ne zaglavim, zato obicno izbegavam da idem sama. Iskreno, radije idem peske ako nema nikog drugog u liftu."

"Ma, nemate cega da se plasite!" – hrabrio ju je Andrija. " ovaj lift se jos nikada nije zaglavio."

Ona mu je okrenula leda, zagledana u dugmice. Odjednom, lift je zadrhtao, a zatim i potpuno zastao. Pogledala ga je sirom otvorenih ociju.

"Eto, sta sam vam rekla, ja sam takav baksuz..." – prisla mu je i uhvatila ga za ruku. "Molim vas... a sta cemo sada da radimo?"

"Ma, nije to nikakav problem, sigurno postoji neki alarm..." – on napravi pokret ka tabli, ali ona ga spreci.

"Da li bi vam bilo neprijatno ako bih vas zamolila da me zagrlite? Tako sam se uplasila!" – Andrija je zbunjeno obgrli oko ramena.

"Oh, vi ste jedan tako snazan muskarac, ja ne znam sta bih radila da niste ovde sa mnom. Mogu li da znam vase ime? A mozda bismo mogli i da predemo na ti, kad smo se vec nasli zajedno u jednom ovako strasnom momentu."

"Andrija!" – promuklo je izgovorio. – "zovem se Andrija."

"Drago mi je, ja sam Helena!" – ona ne pokaza ni najmanju nameru da izade iz njegovog narucja. – "Sta mislite... ovaj, sta mislis, kad ce doci da nas spasu?"

"Ne znam stvarno, ako ne pritisnemo dugme..."

"A sta mislis o ovom dugmetu?" – ona uze njegovu saku i prinese je svojim grudima. On se zbuni. Ovakav razvoj situacije nije ni najmanje ocekivao.

"Helena..." – promucao je.

"Da?" – mazno je odgovorila, jos vise pritiskajuci njegovom rukom svoje grudi.

"Ovaj..."

"Zar nisi oduvek zeleo da vodis ljubav u liftu? Znam da ja jesam, a ovo je savrsena prilika, zar ne? Mogu proci sati pre nego sto nas odglave, zasto da ne iskoristimo to vreme na najbolji moguci nacin?" – on je stajao prislonjen uz sami zid lifta, nije mogao da se pomeri, a da je bas ne odgurne, sto i tako nije zeleo. Helena je svojim dugim noktima nezno milovala njegov vrat sto je neizbezno izazivalo trnce po citavom njegovom telu.

Pomerio je svoje ruke ka njenim grudima, i obe ih potpuno obuhvatio. Pod tankom tkaninom njene bluze osecao je njene vec nabubrele bradavice. Uzdisala je i uvijala se pod njegovim dodirom. A onda su njene usne dotakle njegove, njen jezik je istrazivao njegovu vlaznu unutrasnjost, a rukom je posegnula ispod njegove majice. Bila je priljubljena uz njega, drhtala je, njene sake milovale su sa puno strasti njegove grudi, leda i stomak. Osetio je da postaje tvrd kao stena i jedino sto je zeleo da ta strast nikada ne prode.

Nije vise mislio na to u kakvom se nemogucem polozaju nasao, sam sa zgodnom devojkom u zaglavljenom liftu, i to ga ona otvoreno poziva na seks. Da mu je neko pricao da to moze da se dogodi ne bi nikad poverovao. Ne, takve se stvari zbivaju samo na filmu, nikako ne u pravom zivotu, i nikako ne njemu!

Ona je vec skinula bluzu sa sebe, i posto nije imala grudnjak izlozila je svoje dojke njegovom pozudnom pogledu. Bile su savrsene, ni prevelike ni premale, nezno bele, sa kolutovima tamnih, ukrucenih bradavica u sredistu. Njegove usne se spustise i obuhvatise njenu tamnu bradavicu, najpre jednu, pa drugu, ljubio ih je naizmenicno. Ona je uzdisala, zaplicuci prste u njegovu kosu. Nastavio je da je miluje, a ona se grcila pod njegovim dodirom. Jedna nestrpliva ruka je krenula ka njenoj butini i pocela da je miluje ispod suknje. Nezna koza izmedu njenih nogu jos ga je vise uzbudila i on oseti olaksanje kada njene ruke pocese da otkopcavaju dugmad njegovih farmerica.

Izvadila je njegov vec nabrekli ud i nezno ga milovala jednom rukom dok je drugom i dalje izvodila sare po njegovom vratu i grudima. Koleno je podigla do njegovog struka, kao da pokusava da se popne na njega. Jezik joj je palacao po njegovim bradavicama. Rukom je dovela njegov vrh u susret najosetljivijem delu svog bica. Jos uvek je imala gacice na sebi, ali on oseti da su vec vlazne od njenih sokova i to ga raspali jos vise.

Ali ona se odjednom odmace od njega i nasloni se ledima na suprotni kraj lifta. Rukom je pokrila lice. "Sta mi to radimo, Andrija? Jedva da se i poznajemo, a ja sam te spopala..."

"Ne, Helena, nisi ti..." – mucao je nemocan da prevazide uzbudenje koje ga je savladalo.

"Izvini, ali mene bas strasno pale ovakve situacije!" – zadigla je suknju i iskoracila iz svojih gacica. Jednu nogu je podigla savijenu u kolenu izlazuci se njegovom pogledu sto je vise mogla u stojecem polozaju. Naravno da nije mogao da joj odoli. "Zelis li me?" – pitala je.

"Naravno!" – njegov glas je bio promukao. Prisao joj je. Ona uze njegovu ruku i povede je put svog venerinog brezuljka. Nezno ju je milovao dok je prstom polako prodirao u njenu unutrasnjost. Ona je posegnula izmedu njegovih butina i nezno ga uhvatila za testise.

Nije dugo izdrzao. Njegova ruka nezno podize njenu nogu. Uzdahnula je kad je osetila kako se probija duboko u njenu unutrasnjost. Uskoro vise nije stajala na zemlji. Drzao ju je snagom svog tela u vazduhu, naslonjenu ledima na zid dok je ritmicki prodirao u nju. Svojim punim dojkama dodirivala je cvrste misice na njegovim grudima. Njegovo zadovoljstvo je bivalo jos vece zbog tog dodira. Ljubila ga je po vratu. Uzdisala je i jecala, mrmljajuci nerazumljive reci. Osetio je da je blizu vrhunca, poceo je da ubrzava ritam pokretanja svog tela.

Ona ga je stegla nekoliko puta svojim unutrasnjim misicima. Cula ga je kako uzdise, kako mu srce ludacki lupa. Viknula je kada je osetila kako se njegova toplota izliva u nju. On joj brzo zatvori usta svojim usnama.

Pokreti su im se postepeno usporavali, dok se konacno on nije sasvim odmaknuo od nje. Ona je spustila ruku na svoje zadihane grudi, a zatim je pocela nervozno da popravlja suknju. Andrija je vec stigao da se upase i zakopcavao je dugmad na svojim farmericama. Helena je cucnula da dohvati svoje gacice, a zatim ih je obukla i dalje ne gledajuci u njega. On je prolazio prstima kroz kosu, smisljajuci sta da joj kaze. Ocigledno je ocekivala neku reakcijiu od njega.

"Helena..." – promucao je.

"Da?" – podigla je pogled.

"Ja, ne znam sta da kazem..."

"Pa dovoljno je da kazes da li sam bila dobra!"

"Naravno, naravno!"

"I da li ces me ponovo pozvati?"

"Naravno da cu te pozvati, daj mi samo svoj broj i..."

Ona ga sa cudenjem pogleda.

"Sta ce ti moj broj, pa pozovi me preko agencije, kao i do sada. Samo trazi da ti daju mene i ja dolazim. Znas, moram da ti priznam nesto. Malo sam se i plasila susreta sa tobom. Ostale devojke kazu da si vrlo zahtevan, jos ni sa jednom nisi bio zadovoljan. Nisam znala kako cu ja proci, bas sam se pripremila za ovaj susret. Naucila sam cak i kako da zaustavim lift..."

On ju je zbunjeno gledao.

"O cemu ti to pricas? Kakva agencija, kakve ostale devojke? I zar si ti zaustavila lift?"

"Naravno da sam ja, zar mislis da se slucajno zaglavio bas sad kad je tebi to bilo potrebno?"

Helena ponovo pride tabli sa dugmicima i pritisnu prizemlje. Lift krenu dole bez ikakvih problema.

"Ja i dalje nista ne razumem."

Ona ga pogleda pravo u oci.

"O, ne! To je nemoguce! Ne mogu da verujem da mi se to dogodilo! Nemoj mi reci da ti nisi Veljkovic?"

"Ne, nisam. Veljkovic mi je prvi komsija. Zasto?" – Andriji i dalje nista nije bilo jasno.

"Nikada ovo necu sebi oprostiti." – drzala se za glavu. – "Usluzila sam pogresnog coveka. To mi nikada nece poverovati. Pa, Andrija, bice ti drago da znas da je tvoj komsija..."

Ali nije stigla da zavrsi recenicu. Lift se zaustavio i vrata su se otvorila. Ispred njih je stajao Veljkovic.

"Helena?" – upitao je. "Izvinite, malo sam zakasnio. Nadam se da nije bilo problema?" – pogledao je u Andriju koji je upravo izlazio iz lifta sa osmehom preko celog lica.
|
0 Responses