Anonimno
Toga jutra sam se probudila pre njega, i pogledala ga… lepi moj je bio potonut u dubok san, smesio se u snu (bice da je nesto lepo sanjao, ali ni u snu se nije nadao da ce nesto lepo da mu se desi toga jutra). Ustala sam polako i tiho da ga ne bih probudila, istusirala sam se i obukla one sexy stvari koje sam kupila pre neki dan (za koje on nije znao). Odozgo crveni prozirni brus od cipke, cipkaste crvene tange i carape sa podveznicama (zabicama). Polako sam usla u sobu i pazljivo mu vezala ruke za krevet. Pustila sam tihu ambientalnu muziku i legla sam pokraj njega, pocela sam ga ljubiti po vratu i spustila sam ruku na njegov kurac i pocela da ga mazim… Otvorio je oci i osmehnuo mi se sa odobravanjem… Svukla sam mu bokserice (gore je bio vec go) i pocela da ga ljubim po grudima, da jezikom prelazim preko njegovih bradavica, stomaka. . ljubila sam mu prepone, dok sam jednom rukom lagano mazila kurac, a drugom nezno drzala njegova jaja. Vec je postao krut (mmmm tako volim kad je tvrd ko kamen) jezikom sam prelazila preko cele njegove povrsine od korena do glavica, zatim ga usmukala celog… pa malo sam se jezikom igrala glavicem dok sam ga jednom rukom polako drkala, zatim malo ubrzala tempo, pa opet polako… Ispustao mu se po koji tih uzdah, osecala sam da uziva… Ustala sam i pocela da skidam prvo brus, pa tange a carape sam ostavila… Pomogla sam mu da se namesti u sedeci polozaj a ja sam sela na druge strane kreveta, navlazila sam jezikom tri prsta i pocela da se mazim dole, a i bila sam vlazna i vruca, gurala sam jedan prstic, dva zatim tri sve jace i brze. . pocela sam da se uvijam, disala sam ubrzano i stenjala, nije mi trebalo mnogo znala sam da cu svrsiti, grc mi je obuhvatio telo… aaah. . On je sirum otvorio oci i gledao me skoro bez daha. . “odvezi me, molim te”… Ne jos. Ponovo je legao na krevet i doblizila sam mu picu do usnama, koliko da oseti njen miris i ukus, lizao je ko lud, jako usmukavao i sisao klitoris, hteo je da upotrebii ruke ali su bile vezane… Spustila sam se dole i uzela njegov kurac u ruku i pocela da njime trijem svoj klitoris, i stavila ga u sebi brzim potegom. Bila sam vlazna i on se glatko kliznuo ututra, pocela sam da se ritmicno pokrecem , uvijala se ko zmija, nabijala se sve jace i jace… Ali neeee pocela sam da se umaram… “Molim te, sreco odvezi me, molim te”. Nisam imala izbora, brzim potegom sam ga odvezala… a on kako je bio napaljen divljacki me zgrabio, stavio mi ga u picu od pozadi, nabijao ga jako do kraja… Pljuvackom je ovlazio prste i poceo da mi trije anus, koji je poceo da se opusta sve vise i vise, gurnuo je jedan prst, pa dva pa tri. . uh kako je to bilo dobro, imala sam osecaj ko da me jebu dvojica… sokovi iz pice su mi curili kroz noge. Odjednom ga izvadio i pomislila sam da ce svrsiti, ali ne… stavio mi ga u guzu, nije me ni malo bolelo, osecaj je bio divan. Ruka mi je sama posla na klitoris i pocela sam da drkam i nablizavala se orgazmu, zastenjala sam glasnije… i svrsila sam jako jako. Ubrzo je svrsio i on na mojoj guzi, moje telo se jos nekoliko sekundi grcilo od jakog orgazma. “Hvala ti ljubavi, ovo je bilo jedno od najboljih iznenadjenja u mom zivotu”-rekao mi je dok smo pili jutarnju kafu. Za tebe uvek sreco moja.
|
0 Responses