Anonimno
Secam se tek sam napunila 18g. Pocele su letnje vrucine. Jedva sam cekala da mogu oblaciti haljinice i suknjice. Pored toga sto se volim oblaciti lagano, jako mi prijaju pogledi muskaraca, pa i devojaka. Bila sam kod drugarice, imale smo dogovor otici na ceo dan u izletnicko mesto blizu grada. Donde se moglo doci gradskim prevozom, ali put traje nesto vise od pola sata i to ako nema saobracajne guzve. Popele smo se u autobus, zadnja vrata; obe smo volele gledati kroz zadnje staklo. Na sledecoj stanici autobus je bio pun pa su se svi tiskali jedni o druge. Pocela sam osecati kako me neko u toj guzvi pritiska celim svojim telom, sasvim uobicajeno u krcatom autobusu. Malo okrenuh glavu ne bih li videla ko stoji iza mene i primetih obrise zgodnog muskarca, od koga je oko mene bio veo prijatnog muskog parfema. Jos jedna stanica - cinilo se da ce ljudi stajati jedni drugima na glavi. Onaj tip iza mene jos se nekako vise pribio uz moje telo. Osecala sam kako dise. Najednom paznju mi je privukao neki pokret na mojoj levoj butini. U trenutku sam shvatila - pa njemu je poceo da raste. Osecala sam ga kao cvrstu debelu zilu koja je vrela prislonjena uz moju guzu. Postalo je jos toplije. Njegova zila se pomerila i lagano kretala ka sredini moje guze, joj sada je medju mojim guzovima cini mi se da mu je vrh cak do mojih ledja. A onda se poceo pomerati, lagano, lagano, gore dole, trljajuci svojom vrelom zilom unutrasnjost moje guze. To me je palilo. Osecala sam preko moje haljinice, kako se jedva malo odvojio te ga nisam sada osecala celom duzinom vec samo njegov vrh koji se spusta nanize, a onda …haljinica mi se na bokovima zategla i on se nasao izmedju mojih nogu, sabijajuci svojim vrhom, haljinu izmedju mojih nogu sve dok nije se mogao videti cak napred kao brezuljak koji strci. Osecala sam napetost njegove trenerice, moje haljine i njegovog ogromnog kurca izmedju mojih nogu dok mi je pokretima celom duzinom trljao ribicu. Pocela sam se vlaziti. Izvlacio ga je do moje guze, pa opet napred sve jace nadrazujuci me. Krisom sam pogledala koliko sam mogla u onoj guzvi da li nas neko moze primetiti. Ali svako je bio zaokupljen svojim mislima, pricom sa nekim do sebe i sl. Njegovi naleti su postajali jaci. Imala sam utisak da me kukovima odize uvis. Onda, nesto se promenilo.Shvatila sam da ne osecam vise napetost njegove zategnute trenerke, a on je opet bio tu isto kao malocas sve vise me pribijajuci uz zadnje staklo autobusa. I tada njegov kurac vise nije isao svom svojom duzinom po mojoj ribici, vec kao da je preko tkanine haljine i mojih gacica trazio prolaz u moju rupicu. Sada mi trlja unutrasnost butine, odozdo navise, odozdo navise, pa opet, odjednom osetih kozu njegovog kurca na kozi mojih butina, iznutra…Krece se navise, podizuci mi krajeve suknje, jos … jos vise…, sada nas samo tanka nit mojih gacica deli… pa on, on ce me… joj… ivica gacica mi je skliznula ka guzi i on ga je uvukao ispod njih, jos jedan pokret i osetih njegov glavic na ulazu u moju ribicu, disanje mi je postalo ubrzano… poceo je dug ulazak njegove zile u mene. Bojala sam se disati, da me neko ne bi primetio,a tako bih rado zastenjela od zadovoljstva. Osecaj da je u meni nepoznati muskarac, u guzvi u kojoj nas svakog trenutka moze neko videti, osecaj da radim nesto … nedozvoljeno… zabranjeno…, uzbudjivao me je jos vise… Strahovi i razmisljanje da sam se tako lako podala nepoznatom vristali su u meni, borili se sa osecajem zadovoljstva, njegovim naletima na moju uvek prisutnu zelju za necim novim u meni.Pratila sam telom njegove nalete trudeci se da ih sjedinim sa drmusanjem autobusa koji je milio kroz gradsku guzvu. Izvlacio ga je do ulaza u moju ribicu… opet nabijao.. . onda sam osetila lake i kratke pokrete kao da je zeleo da me tuca samo svojim vrhom… onda opet do kraja… do dubine, moje sokovima ispunjene rupice. Dugi, lagani naleti njegovih kukova podizali su i sirili moju guzu… Tada osetih njegovu saku na mom pubisu, spusta se, zavlaci pod suknju … njegovi prsti ispod gacica, na mom klitorisu… vise nisam mogla… osecaj topline u stomaku… u ribici… vrelina u meni… stegli su misice moga tela… nabila sam se na njega… jednom… drugi put… ribica se stegla u grcu sladostrasca… jos jedan njegov dubok nalet i reka sperme prosula se po unutrasnjosti mojih butina… vrela… slivala se niz moje noge… golicala… sledeca stanica… komesanje iza mojih ledja… okrenula sam se…. njega vise nije bilo . . .
|
2 Responses
  1. Anonimno Says:

    Extra, bolju pricu nisam nikada procitao a takve se stvari zaista dogadjaju po Beogradskim guzvama, ali svi o tome cute! Svi posteni a svi to rade a zasto i ne bi kad je lepo?


  2. Anonimno Says:

    I sta je bilo kada si se probudila?