Anonimno
Imam 40god i svasta se od sexualnih iskustava nakupilo za to vreme.Da se razumemo,kao i svaki muskarac,koristio sam svaku priliku da ga uvalim nekoj.Nema lose picke,tu samo ili ima ili nema sexa,pa ti biraj.
Elem, radim u jednoj trgovini gde su uglavnom zaposlene mlade devojke i zene.Malenu sam zapazio od prvog dana,ima krupne oci, dugu kosu malo povece dupe,koje uske pantalone isticu do bola.Njen pogled je bio,nekako jebozovan, sto bi nas narod rekao,gledala je nekako smelo,pravo u oci, bez imalo stida,a ima 23g.
Malo po malo poceli smo komunikaciju,prvo sluzbeno,onda sam poceo oprezno da insinuiram na sex,sto je ona prihvatila.U pocetku sam bio vrlo oprezan,i nije mi bilo jasno da se neko ko je 17g mladji ponasa tako slobodno prema meni, ali sam kasnije ukapirao da je to danas normalno.Jedne veceri, desilo se da smo ostali sami u radnji.Malena je sedela i gledala me pravo u oci.
-Zasto me tako gledas?, upitao sam.
-Zar ti smeta?
- Ne, ne smeta mi samo kada me tako gledas svasta mi pada na pamet.
Nasmejala se onako provokativno i jebozovno,-Kao na primer?.
-Naprimer to da te poljubim,odvalih, i ostadoh ziv,ali ne znam kako bi reagovala na tako nesto?
-To neces ni saznati ako ne probas.
U tom momentu kao da me munja sinula, nisam znao gde se nalazim,niti kako da se ponasam, Malena me iznenadila,a ujedno ta njena mladalacka drskost me dovela do ludila.Kurac mi se ukrutio, momentalno, kao kamen, vise nisam razmisljao mozgom, pocelo je "mozganje" iz muda. Ustao sam i prisao joj kao matori macak, koji fiksirao plen kome nema pomoci,ali nisam znao tada da ce na kraju lovac postati lovina.Prisao sam jos blize i poljubio je.Kako su joj usne socne i meke, vlazne.Prvo mi nije odgovorila na poljubac, onda je uzvratila nezno, kao lahor, i na kraju mi tako uvalila jezik da nisam znao gde se nalazim.Ljubila je strasno,pozudno,kao da nije osetila musko godinama, istovremeno mi ne dozvoljavajuci da je taknem rukama koje su tako zelele da saraju njenim zanosnim oblinama.Posle nekoliko minuta ljubljenja ustala je i rekla da je vreme da idemo kuci i da je muz ceka ispred.
Blenuo sam za njom kao tinejdzer koga je neka iskusna tetka ostavila suva kurca.Proslo je nekoliko dana stalnog zadirkivanja sa njene strane, "slucajnih "dodirivanja u prolazu,dobacivanja i insinuacija na temu sexa.Ponovo je dosao red na nas da ostanemo do kraja i zatvorimo radnju.Kada je proslo radno vreme zakljucao sam vrata i uputio se ka garderobi gde se presvlacila.Bez kucanja sam usao.Prizor koji sam ugledao nikada necu zaboraviti.Stajala je uz ormar odevena u tangice i brus, a u rukama je drzala suknju.
-Izadji jesi li lud rekla je vidis da sam gola?!.
-Hocu,odgovorio sam i prisao joj blize.Obgrlio sam je i poljubio strasno.U pocetku se opirala, a onda je uzvratila.Njen jezik je igrao neku, meni do tada nepoznatu igru u mojim ustima.Ruke su mi sarale po divnom,cvrstom ,mladom telu, ne znajuci gde bih je pre pipnuo.Kada sam je poljubio u vrat duboko je uzdahnula.Ukapirao sam da joj je to slaba tacka i nastavio, pocela je da gubi kontrolu,da me hvata za kurac i raskopcava pantalone.Raskopcao sam joj brus i dve sise kao zrele jabuke blesnule su mi pred ocima. Halapljivo sam navalio na njih,grickao, ljubio,lizao,sto je kod nje izazvalo buru uzdaha i jecaja.Lagano mi je drkala,nezno, znalacki,sto je jos vise ukrutilo moj vec okamenjeni kurac.Oborio sam je na sto, pomerio tangice u stranu i poceo da lizem sveze obrijanu pickicu.Uzdahnula je duboko i opustila se,a ja sam navalio jos zesce.Za nekoliko trenutaka je pocela da se grci i da svrsava,tako me je stezala butinama da sam u jedno trenutku mislio da ce me ugusiti,a ne bi mi blo zao i da jeste.
Ustao sam lagano i usao joj medju noge.Uhvatila je rukom za kurac, namestila ga na otvor, prekrstila noge preko mojih ledja i tako se nabola kao da hoce da se probode.Uhvatio sam ritam i poceo da je jebem,prvo lagano, onda sve zesce i zesce.Sto pod nama je cicao i skripao kao da ce se raspasti.Uzdisala je stenjala grickala me, ljubila.Pocela je da svrsava,a Ja,ni sam ne znam kako uspevao sam da se uzdrzavam,iako su mi jaja bila puna do bola.U najvecem naletu srasti stegla me i rukama i nogama,"napuni me",rekla je.E to je bio okidac,vise nisam mogao da se uzdrzavam.Iz mojih jaja je izaslo sve ono sto se danima zbog nje nakupjlalo.Ostao sam par trenutaka svaljen preko nje, tek da povratim dah.Ustali smo sredili se i krenuli.
-izadji posle mene- rece posto me poljubila,-muz me ceka na parkingu.
Ostao sam gledajuci za njom sa glupavim izrazom lica.Pa ona se jebe samnom u garderobi,dok je muz ceka na parkingu,zaista sve teze razumem zene i ako bi trebalo da je obratno.
|
0 Responses