Anonimno
Vec par godina me naprosto progone razni snovi i mastarije. Sve to do skoro je bilo samo u mojoj glavi. Nisam imala hrabrosti da ih priznam ni samoj sebi. Ipak, pre skoro mesec dana priznala sam svojoj najboljoj "drugarici" Dejanu svoje snove. Rekla sam mu kako zelim jedan pravi grupnjak. Priznala sam kako bi jedino zensko u tom grupnjaku bila ja. Za divno cudo on je to prihvatio bez iznenadjenja, kao nesto sto je kraj-nje normalno.
- Tebi bar to nije problem, super si riba , imas dobre noge, dupe i velike sise - konstatovao je Dejan.
- Znam, ali kako skupiti tolike muskarce oko sebe - rekoh.
- Pa koliko bi ih ti? - upita me prvi put pokazujuci znake iznenadjenja.
- Barem cetvorlcu - rekoh.
- Nazovi me u petak, mozda ce biti nesto od toga! - rece sigurno.
Nastavili smo razgovor kao da nista nije bilo, popili smo kaficu, a onda sam krenula kuci. Do petka je bilo jos tri dana. Ni sama ne znam kako sam ih prozivela. U potak oko 10 sati sam nazvala Dejana.
- Zdravo, sta ima novo? - upitah sva uzbudjena.
- Bice nesto. Dodji kod meno oko 23 casa - rece stalozeno.
Znas, reci momcima zasto dolazim otvoreno. Zelim da budu grubi da sve lici na silovanje.
- Nema problema - rece.
Citav dan sam se sredjivala i birala sta da obucem. ujedno sam izbrijala picu. Izabrala sam najkurvinskiji ves koji sam nasla. Sve je bilo kurvinjski cipkasto. Ponela sam jos jednu bluzu i minic jer sam se setila da mnogo od onoga sto imam na sebi moze biti iscepano.Sve sam stavila u mali crni ranac. Tacno u 23 casa sam bila kod Dejana.
Kod njega su vec bila trojica momaka u uniformama. Znala sam da su mi neki zemljaci u Beogradu u vojsci.
- Zdravo, ja sam Tamara - rekoh svima.
- Zdravo - odpozdravli su oni ali imena nisam cula. Otoman je vec bio raspremljen.
- Zelite li prvo pice ili odmah da pocnemo?
- pitao je jedan od njih sto je znacilo da su upoznati sa situacijom.
- Pice - odgovorih mu i uzeh flasu vinjaka. Dobro sam otpila, otprilike 2 dcl. Za deset minuta sam bila pripita i vlazna.
- Momci, mozemo poceti. Zelim da me silujete i da mi svasta govorite.
Poceli su da se skidaju, a ja sam cekala. Ubrzo su sva trojica i Dejan bili goli. Jedan me je uhvatio za misice i poceo da me gura ka krevetu. Opirala sam se. To me je stvarno palilo. Moj otpor je bio stvarno pravi. Otimala sam se, sutirala ga i grebala. Drugi me je zgrabio za kosu i bacio na krevet. I dalje sam se opirala. Jedan me je drzao za ruke, a drugi je bio kod mojih nogu. odvaio mi je samarcinu.
- Mala ne mozes se izvuci. Brzo ces se navici i uzivati!
Odletela su dugmad sa bluze. Uzivala sam u zvuku cepanja tkanine. Kako sam se otimala moje sise su se klatile kao zele. Za tren je bio pocepan moj grudnjak. Sada sam mogla videti kako se klate potpuno slobodne. Cula sam kako puca rajferslus na minicu. Ostala sam samo u gacicama. Preostala dvojica su mi drzala noge. Odletela je poslednja barijera - gacice. Cim sam osetlia glavic prvog svrsila sam.
- Jebuljo, ti si mi prva picka posle tri meseca.
Brzo su mi vezali ruke vojnickim opasacem za metalnu konstrukciju otomana. Pokusavala sam da se oslobodim. Pocela sam da placem. To su bile suze zadovoljstva. Momka na meni je to uzbudilo i napunio me je. Na njegovo mesto je dosao drugi. Bilo mi je divno, onako goloj, vezanoj, prepustenoj na milost i nemilost tolikim kurcevima. Mogli su sa mojim telom raditi sta im je volja. Poslednji je bio Dejan. Vristao je i tucao.
- Oduvek sam to hteo, kucko ali mi nikad nisi dala.
Pomislila sam kako sere, jer nikada nije ni trazio. Ostalima koji su me voc tucali sam sai-zmenicno pusila. Osetila sam ukus sperme. Ubrzo me je i Dejan nafilovao. Momak koji me je prvi tucao voc je bio spreman. Digao mi je noge visoko i uvalio ga u dupe. Odmah ga je colog stavio. Pocela sam kroz suze da vristim od bola. On je i dalje cepao ne obaziruci se na mene. Kada je pukao, uvalio ga je drugi ali sada je moja guzica vec bila spremna i dobro podmazana.
U toku noci su obrnuli jos par krugova. Ujutru sam bila sva izgrebana i po butinama modra ali zadovoljna. Postala sam svesna da je jedan kurac za mene malo.
|
0 Responses