Anonimno
Nema tu velike price. Kao i svi klinci u nasoj gimnaziji, i ja sam bio zaljubljen u svoju profesorku matematike, s tom razilkom sto sam ja bio odlican djak. Mozda tome mogu i da zahvalim sto sam sa njom proveo nezaboravne trenutke. Evo kako se to dogodilo. Profesorka je bila kao iz filmova. Lepe duge noge, izbacena guza, uzak struk, a onda velike cvrste sise, lep vrat i prekrasno lice.
Sta vise treba klincu od 17 godina da se zaljubi. Svi smo o njoj mastali, na nju drkali, tajno joj pisali pisma, naravno anonimna, jednom recju - patili.
Stanovao sam pored grada i u momentima, kad sam misijo da sam sam, vikao sam pticama i nebu njeno ime.
Ona je, naravno, svakog momenta osecala halapljive poglede kilnaca i izgleda da joj to nije smetalo. cak stavise, po razredu se, ispred table uvek kretala tako da su joj pokreti bili izazovni, da su joj njena lepa guzica i sise uvek dolazili maksimalno do izrazaja. Tog dana pisali smo pismeni zadatak iz matematike i nakon casa profesorka me je zamolila da ostanem. Dvadeset pari ociju mojih razrednih drugova me je pogledalo sa zaviscu. Samo sam se lagano nakasljao.
- Pomoci ces mi da ove pismene od-nesem do kuce. Moze? Ako imas drugih obaveza, ja cu...
- Ne, ne, ne. sam sam kod kuce i niko me ne ceka - rekoh zapanjeno.
- Odlicno - rece profesorka i nasmesi se.
Iako je bila subota nizasta na svetu ne bih propustlo da samo trenutak budem s njom. Uzeo sam sve radove I sa profesorkom otisao do njenog stana. Tamo je vec bio njen muz, dobricina, gromada od coveka.
Vec sam se spremao da se pozdravim i odem kad ona rece:
- Sta si se ukipio, sedi. Sad cemo nesto pojesti, a onda ces mi pomoci da ovo pregledam.
- Al ja... - poceh neuverijivo da mucam.
- Ajde, ajde decko, sedi. Sad nisi u razredu nego si nas gost. Mi smo domacini -rece Dobricina.
Profesorka izade i kad se vratila presvucena u kucnu haljinu, videh joj bele gacice i grudnjak sa sisama koje su kipele, pre nego sto je nehajno stegla haljinu. Kao da je to uradila namerno. Zamolih je da operem ruke, a ona mi smeseci se pokaza kupatilo. Uleteh u njega da sto brze izdrkam, da mi ne primete kurcinu koja se spontano digla. Zazmurio sam, spustlo pantalone negde do kolena. Odjednom, kao grom neko kucnu i otvori vrata.
- Pozuri, supa ce se ohladiti - rece profesorka ulazeci.
- Peskir ti je ovde - rece, milujuci me po grudima i navlaceci moj kurac tako da on strcnu po kupatilu.
Smeten, brzo se obukoh, oprah ruke i bled kao krpa sedoh za sto. To je ipak bilo previse. Za dva minuta ostvarili su se svi moji snovi koje sam sanjao cetiri godine.
- Jedi decko, nemoj da se stidis. Kroz usta snaga ulazi - rece Dobricina.

- Naravno da ce da jede, onda ce biti jos veci i jaci - rece profesorka pogledavsi me svojim velikim, nevinim plavim ocima, blago se smeseci.
Posle rucka seli smo za sto. Dobricina je nesto pricao i pio, a mi smo ispravljali skolske zadatke. Iznad stola ozbiljna kao svaki profesor, a ispod gurala je svoje noge medu moje, tako da je bilo vrlo tesko skoncentrisati se na rad. Jebe mi se za rad, radi toga nisam ni dosao. To je potrajalo do kasno uvece. Pocela je padati neka kisa, kao Bogom dana i profesorka predlozi da posle vecere prespavam kod njih.
- Pa naravno, gde ce sad dete po ovom vremenu. Samo se javi svojima - rece Dobricina.
- Nije mi niko kod kuce, ali ja... -poceh.
- Odlicno, sada nema problema - nastavi on polupijan.
Vecera, tuslranje, nova posteljina, soba do njihove, sve se odigravalo filmskom brzinom. Nisam imao pidzamu. Legao sam nag. Nije bilo kraja mojoj sreci. Sve cisto, mirlsno, a sto je najvaznije, ostvario se moj san. Ona mi je izdrkala. Bio sam u blazenom polusnu. iznenada sam osetio da je neko u sobi. Otvorih oci. Zahvaljujuci mesecini sam primetlo da iznad mene stoji profesorka i da je jednim pokretom skinula spavacicu. ugledao sam njenu picku, veliki zlatni trougao i teske sise koje su se dizale i spustale ubrzanim ritmom. Bila je uzbudjena kao i ja. Poljubila me je, a onda ljubeci grudi i stomak halapljivo strpa kurac u svoja usta.
Uvlacila ga je i izvlacila. Mislio sam da cu eksplodirati.
- Oh... kako je tvrd... mlad i tvrd... -dahtala je
- Gde je on... - uplaseno upitah.
- Bez brige... spava kao top. Nista ga ne moze probuditi - saputala je ljubeci me.
Opkoracila me je, zajasila, uhvatila kurac igrajuci se njim oko picke, a onda ga uvuce u nesto toplo i lepo dizuci i spustajuci guzu. Sise mi je naizmenicno spustala u usta.
- O maleni... niko me vise nece... jebati nego ti... oooh... tvrd je kao... drvooo... Je l' ti lepo... Jebe te tvoja profesorka...
aaah... - cvilela je, a od sisa koje su mi bile u ustima nisam mogao ni pisnuti.
- Neces ovo... nikom pricati... malecki... samo ces me ti jebati... jooj... oooh... -jecala je.
Uspravi se, strese, zastenja, a onda onako prekrasna svali se na mene ljubeci me i milujuci.
Malo kasnije se dize i obuce spavacicu. Primaknu se, podize je do stomaka.
- Poljubi je, do sledeceg puta -prosapta.
Male je razmakla noge, a ja sam zadubio glavu u njenu picku pokusavajuci da je jezikom jebem. Ona ju je rastvorila prstima.
Lizao sam je i ljubio kao da su usne na licu.
- Sad spavaj, probudice se muz. Budi dobar - prosapta i ode necujno kao sto je i dosla.
|
1 Response
  1. Anonimno Says:

    xexexexeexexexexexexexex...! Dobro ti ovo brate...! I ja sam hteo moju nastavnicu u 8 razred...! Ali sad bih unistio profesorku iz nemackog i to njemica...! Ma sve bih jebo ove nemice...! Kako si imo muda da je jebes kod njene kuce i to plus njen covek tu?! exexxeexxeexxe!