Anonimno
Ovaj dogadjaj se desio nakon godinuipo dana od mog porodjaja. Sa svoih 50 godina jos sam izgledala super,od mleka grudi su mi se jos vise povecale i dobile onaj lep otekli oblik,tanak struk,guza malo jaca sa dugim nogama koje san cesto volela da pokazujen u nekim izazovnim najlon carapama.Sve to nije bilo dovoljno da moj suprug pokaze interesovanje za mene.Cesto smo posecivali neke bankete na kojima je bilo uzasno dosadno,sve do jednog prijema na kojem se u nasem drustvu slucajno nasao jedan privatnik(skorojevic)koji je bio tipicna sirovina.Imao je nekih 40 i kusur godina(Goran),celav,sa izrazito razvijenim rukama.Delovao je odbojno a u isto vreme tako privlacno.Te veceri me je tako gledao kao da bi me tu pred muzem i svima potucao.Bilo mi je pomalo neprijatno od njegovog pogleda koi nije sklanjao sa mog dekoltea.Proslo je par nedelja suprug i ja smo se spremali za neki prijem kad mi je iznenada rekao da ce za nasim stolom sedeti taj isti covek i podrugljivo se smejao njemu.Ja sam od same pomisli na njega pocela da vlazim,odlucila sam da promenim garderobu za tu veceru jer sam zelela paznje tog coveka i ako sam znala da supruga nesmem prevariti.Obukla sam haljinu sa prosto vulgarnim dekolteom i dubokim prorezom na nozi.Pocela sam da objasnjavam ljubomornom muze kako se brushalter ne nosi na ovoj haljini jer ce da se vidi.Stigli smo tamo,namerno sam sela preko puta Gorana i njegove supruge,nadlaktila se na sto kako bi mi grudi sto vise dosle do izrazaja,na sta je Goran reagovao ostrim pogledima.Svidelo mi se to sto ga je bas bilo briga sto sam udata i sto mi je muz tu.Drugi na srecu nisu primecivali nase poglede.Vece je odmicalo,ljudi su bili sve pijaniji i veseliji u jednom trenutku Goran je prisao mom muzu i pitao ga dali ima nesto protiv da plese samnom,na sta je moj muz nevoljno pristao,pogledom sam muzu govorila da ne zelim da igram sa tom sirovinom a u sebi sam mislila kako je dobar potez Goran napravio jer sam zelela da me oseti uz sebe a da to ne bude seks! Dok smo plesali valcer muz nas ja stalno pratio pogledom ali Goran nije mario i snaznim rukama me je stiskao oko struka zeleci da sto bolje oseti moje otekle sise na svojim grudima a u isto vreme da ja osetim njegov nabrekli kurac na svom stomaku.Ocigledno je svima bilo da je to stiskavac ali sam ja resila da se kao kucka pred svima podam njegovom stiskanju.Nije se zadovoljio time spusto je ruku na moju guzu i sapnuo mi:
-Tucao bi te celu noc….
U tom trenutku sam se odvojila od njega i opalila mu samar,ljutito sam se vracala za sto i primetila da to sto se desilo niko nije primetio na srecu…Kasnije smo presli u salon,osecala sam se napaljeno,bradavice su mi se ocrtavale na haljini a picka vlazila.Goran je sa suprugom seo na garnituru preko puta nas,namerno sam ga izazivala prekrstajuci noge tako da mi on na trenutak vidi sveze obrijanu ribicu koju je samo prekrivala tanka svila najlon carapa.Resila sam da ga napalim do ludila i ako mi nije padalo na pamet da se snjim potucam(znala sam da bi se hvalio i da bi onda to moj muz saznao)Na kraju veceri Goran nas je ponudio voznjom posto smo mi dosli taksijem,moj pripiti muz je to prihvatio.Goranova zena je vozila,kako se ona bas ne snalazi dobro moj suprug je seo do nje da joj objasnjava gde mi stanujemo a Goran i ja nazad(odmah mi se to nije dopalo).Samo sto smo krenuli Goran je bez pardona stavio ruku na moju butinu koja je zbog proreza bila ogoljena,ukocila sam se od straha jer mi je muz na prednjem sedistu a u isto vreme mi je njegova ruka koja je mazila moju butinu prijala,bestidno je poceo da mi trlja natopljenu picku,mojom rukom sam polako pokusavava da mu sklonim ruku ali nisam mogla jer podsvesno nisam zelela.Sklonio je ruku sa moje ribice i poceo da mi trlja sise,lako je gurnuo ruku u moj dekolte i poceo grubo da mi gnjeci dojku,tiho sam izustila:
-aaaaaaaaah…………vec uveliko napaljena!
Goran je to primetio i pokvareno izvadio svoj ogroman kurac debeo ko zglob iz pantalona i stavio moju ruku na njega.Bila sam hipnotisana velicinom i debljinom njegove alatke da sam automatski pocela da mu ga drkam.Iz dojke je pocelo da mi curi mleko zbog njegovih grubih dodira,crna haljina mi je bila sva natopljena mlekom.Stigli smo kuci,Goran mi je dao svoj sako jer mi je bilo hladno(ustvari morala sam nesto da obucem da mi muz ne vidi mokri dekolte od mleka.Usli smo u kucu,suprug je odma otiso da se tusira a ja sam zacula zvono,otvorila vrata i ugledala Gorana koi je reko da sam zaboravila da mu vratim sako,voda iz kupatila je sustala sto je Goran primetio
-muz ti se kupa? rekao je i prosto sam usao
Prislonio me u zazid i zavuko ruku u prorez moje haljine!
-nesmes to da radissssss aaaaaaaah! rekla sam drhtavim glasom!
Ali on nije mari,izvadio ga je iz pantalona
-nemoj Gorane uhvatice nas moj muz!
Strgao mi je bratele sa haljine i poceo divljacki da mi lize sise,onda se zaustavio na jednoj i poceo grubo da mi grize dojku iz koje je curilo mleko.Bila sam u transu,vise nisam marila sto mi je muz u kupatilu a deca u susednoj sobi.U tom transu sam ga uhvatila za kurac i picela da natezem tu ogromnu stvar.Stajali smo tako i vatali se a onda me on uhvati za kosu spusti na kolena i nabi mi kurcinu u usta,halapljivo sam mu samo sisala modri glavic,nasta on nije mogao da izdrzi i poceo je da mi puni usta spermom!
Podigao me je okrenuo prema zidu i podigao haljinu,jednim potezom mi je pocepao najlon carape kod dupeta i gurnuo kurac u moju vec dosta vlaznu picku.Tucao me je besomucno a meni su noge pocele da klecaju jer nisam vise bila pri sebi,vec u transu od orgazma.Jednom rukom mi je stiskoa obe otekle sise dok je kao i svaka sirovina koja me je tucala na kvarno svrsavao u mene,klonute glave videla sam da mi se na tepihu slivala sperma koja je kapala iz moje picke!Goran je brzo navuko pantalone i izjurio napolje a ja u panici od muza brze skinula haljinu i carape a onda mu se pridruzila u kupatilu………….dok me drugi tucaju gde hoce i kad hoce,mom muzu se i ne dize na mene
|
2 Responses
  1. Anonimno Says:

    Uh, kakva sexy prica, nije mi dobro ...


  2. Anonimno Says:

    Voleo bih da je istinita